Newst utser Årets Kontor 2019

Report this content

Vinnarna av Newst mest prestigefyllda pris inom kontorsinredning - Årets Kontor 2019 - är äntligen utsedda. Priset delas ut till de företag eller organisationer som skapat ett trivsamt och visuellt tilltalande kontor, där vi bland annat tittat närmare på organisationernas motivering kring sina kontor samt hur kontoret visuellt ser ut.

Newst vill belöna och lyfta fram företag eller organisationer som skapar trivsamma kontor som bidrar till en trevligare arbetsmiljö för anställda och besökare. Förhoppningen är att vinnarna av Årets Kontor ska fungera som inspiration för andra företag och organisationer som vill skapa en bättre kontorsmiljö.

Juryn har i år bestått av anställda från Newst, där management, kundtjänst, marknad och sälj har varit representerade.

Många företag och organisationer har skickat in sina nomineringar för att tävla om en av platsernas i topp-25 i Årets Kontor. Alla de nominerade kontoren har självklart sin charm så det var en stor utmaning för oss att välja ut 25 av de som vi bedöme var de bästa bland alla nomineringarna.

Syftet med tävlingen har varit att lyfta upp organisationer som satsar på att skapa en bra arbetsmiljö för sina anställda samt inspirera fler till att satsa på att skapa trevliga kontor. “Vi spenderar en stor del av våra liv på kontoret så det är en självklarhet tycker vi att satsa på en trevlig kontorsmiljö” säger David Lundgren COO på Newst.se.

Idag presenterar Newst vinnarna i tävlingen Årets Kontor där Newst har utsett 25 stycken av de snyggaste och bäst inredda kontoren.

Lista över vinnarna i alfabetisk ordning:

För mer information:

David Lundgren COO Newst