Nexam Chemical presenterar det andra kvartalet 2019 den 20 augusti kl. 11:00

Den 20 augusti 2019 kl. 08:30 publicerar Nexam Chemical sin delårsrapport för det andra kvartalet 2019. Rapporten och presentationen kommer att finnas tillgänglig på bolagets hemsida.

I samband med detta inbjuds analytiker, investerare och media till en audiosänd telefon- konferens samma dag kl. 11:00 där VD Johan Arvidsson, presenterar och kommenterar rapporten.

Presentationen sker på svenska via en telefonkonferens eller audiosändning på: https://financialhearings.com/event/11855

Om man inte har för avsikt att ställa frågor i slutet av presentationen är det kvalitetsmässigt en fördel att både lyssna och se presentationen via audiosändningen då det finns en viss fördröjning.

Telefonnummer till konferensen:

Sverige: +46 8 5055 8350

UK: +44 33 3300 9261

Ingen föranmälan krävs. Vänligen ring in till konferensen 5-10 minuter före utsatt tid för att underlätta att den startar på fastställd tid. I samband med telefonkonferensen ges möjlighet att ställa frågor direkt eller via e-mail.

Johan Arvidsson, VD, +46-708 97 44 39, johan.arvidsson@nexamchemical.com

Om oss

Nexam Chemical är ett svenskt företag med världsledande teknologi inom området värmeaktiverad tvärbindning av plaster och polymera material. Bolaget utvecklar, tillverkar och säljer sina unika tvärbindare till den globala plastmarknaden. Bolagsbeskrivning och mer information om verksamheten finns på http://www.nexamchemical.com. Bolagets Certified Adviser är FNCA Sweden AB.