Ny release av neonInsight 5.1

Report this content

Nexus Messaging Solutions (före detta Verimation), en ledande leverantör av meddelande- och collaborationsmjukvara, har releasat neonInsight™ 5.1 till marknaden.

neonInsight erbjuder det senaste i standardbaserad åtkomst till mejl, kontakter, kalendrar, uppgifter och anteckningar från ett brett sortiment av klienter och maskiner. Med hjälp av neonInsight Outlook Connector erbjuder neonInsight Outlook användare liknande funktionalitet som man får från Microsoft Exchange.

- Det här är en spännande release för oss. neonInsight erbjuder skalbarhet, tillgänglighet och avancerade funktioner till alla, från det minsta företaget till de största tjänsteleverantörerna. Det saknas en liknande motsvarighet på marknaden idag, säger Jan Wallgren, enhetschef för Nexus Messaging Solutions.

En utvärderingsversion av neonInsight 5.1 går att ladda ner från http://techserv.nexus.se/neoninsight/neoninsight51/neoninsight.html eller kan fås av din neonInsight-representant.