Technology Nexus AB (publ) avnoteras från Nasdaq OMX Nordiska börs den 25 september 2009

Refererande till pressrelease den 2 september 2009 gällande avnotering från Nasdaq OMX Nordiska Börs (small cap), så har Nasdaq OMX godkänt Technology Nexus ansökan om avnotering och sista handelsdagen för bolagets aktier på Nasdaq OMX kommer att bli den 25 september 2009.

Från och med måndagen den 28 september 2009 kan bolagets aktie handlas på den s.k. Mangoldlistan som administreras av Mangold Fondkommission AB. Följande uppgifter gäller för handeln: Listningsnamn: Technology Nexus Kortnamn: NEXU ISIN-nummer: SE0000433914 Handelspost: 100 aktier På Mangoldlistan får endast banker och värdepappersinstitut lägga köp- eller säljorder. Banker och värdepappersinstitut som vill lägga order på Mangoldlistan ombeds därför att kontakta Mangolds handlarbord på telefon nr 08-503 015 85. Privatpersoner och företag som vill lägga köp- eller säljorder måste därför kontakta sin bank eller sitt värdepappersinstitut,som i sin tur kontaktar Mangolds handlarbord. Mer information om Mangoldlistan finns på Mangold Fondkommission AB:s hemsida www.mangold.se. Stockholm 22 september 2009 Technology Nexus AB (publ)