Recall Studios ökar takten!

Report this content

Den 6 december 2017 presenterade Recall Studios två nyheter: VR-generator, som via sin algoritm förvandlar videor eller en livestream från till exempel din mobil till en virtuell tredimensionell verklighet. Recall Generator har också fått röststyrning vilket möjliggör en helt interaktiv röststyrd virtuell miljö samtidigt som man kan skapa helt interaktiva omni-direktionella filmer och miljöer.

Med anledning av produktnyheterna har Styrelsen i Recall Studios beslutat att förlänga den pågående nyemissionen till den 21:e december 2017. Emissionsinstitut och andra involverade i nyemissionen är informerade om styrelsens beslut.

Mer information om pågående nyemission kan du hitta här. http://recallstudios.com/?page_id=2508

Recall Studios AB utvecklar banbrytande mjukvaror och innehåll inom Virtual Reality och Augumented Reality. På bolagets kundlista finns bland andra BMW och Macallan Whiskey. Bolaget var även det första som filmade en amerikanska president, Barack Obama, i VR. Nu i december har bolaget släppet två helt nya produkter.

Taggar: