Stjärnspäckad line-up på Nickelodeons Kids’ Choice Awards

Nu står det klart att DNCE, Charlie Puth med Wiz Khalifa och Silento kommer att uppträda på årets Kids’ Choice Awards. Galan kommer dessutom att innehålla framträdanden av bland annat Ellen DeGeneres, Robert Downey Jr, Heidi Klum och Megan Fox.

Idag avslöjar Nickelodeon fler stjärnor som kommer att uppträda och medverka på årets stora gala för alla barn och fans – Kids’ Choice Awards 2016. Galan sänds på Nickelodeon kl. 17.00, måndagen den 14 mars.

Programledare för årets gala är countrymusikern Blake Shelton och den svenska Youtube-stjärnan Hampus Hedström. Årets slimigaste gala sänds från Kalifornien och inkluderar några  av de största namnen inom TV, film, musik och sociala medier.

Den stjärnspäckade galan kommer att bjuda på musikframträdanden av Joe Jonas nya band DNCE, Charlie Puth med Wiz Khalifa och Silento. Galan kommer också att innehålla framträdanden av bland annat Ellen DeGeneres, Robert Downey Jr, Heidi Klum, Amy Poehler, Megan Fox, Chris Evans, Meghan Trainor, Fifth Harmony, John Stamos,  Cameron Dallas, Keke Palmer, Jason Sudeikis, Anthony Anderson, Zendaya, Chloe Bennet, Bethany Mota, Buddy Valastro, Dove Cameron, Grant Gustin, Josh Gad, Laura Marano, Will Arnett och gruppmedlemmar från Dance Moms. Även stjärnorna från Nickelodeons  hitshower Game Shakers (Kel Mitchell, Benjamin Flores Jr., Cree Cicchino, Madisyn Shipman, Thomas Kuc), The Thundermans (Jack Griffo, Kira Kosarin och Jace Norman) och Henry Danger (Jace Norman) kommer att medverka.

Besök NickKCApress.com för högupplösta bilder och videos från Nickelodeons Kids Choice Award.