Nilsson Special Vehicles AB (publ) erhåller tilldelningsbeslut gällande bårsystem till Region Halland

Tilldelningsbeslut gällande avtal om bårsystem enligt Region Hallands kravspecifikation och behov

Bolaget har tilldelats avtal gällande bårsystem till Region Halland som byter bårsystem i befintlig bilpark för att förbättra arbetsmiljön i bilarna. Avtalet sträcker sig från 1:a maj 2020 till och med 30:e april 2022 och upphandlingens värde för hela avtalsperioden uppskattas till cirka 3,5 miljoner SEK årligen.

VD Fredrik Nilsson kommenterar

"Vi breddar nu vårt utbud och är glada att kunna erbjuda kompletterande tjänster till våra kunder."

Nilsson Special Vehicles AB (publ) är noterat på Nasdaq First North Growth Market (ticker: NILS).

E-mail: ca@vhcorp.se