Ny projektledare i Göteborg

Den 16 september börjar Lena Gustafsson som ny CRES konsult på NIRAS Göteborgskontor.

Lena kommer närmast från en tjänst på Vitec där hon jobbat som projektledare. Hon har även jobbat på Struktur med hyresgästrepresentation.

Lena kommer att arbeta inom vårt affärsområde Hyresgästrådgivning som projektledare och kundansvarig med placering i Göteborg.

Det känns väldigt trevligt att få hälsa Lena välkommen! Jag är säker på att Lena kommer att tillföra mycket till vår avdelning och NIRAS i vår fortsatta satsning inom CRES-tjänster på den svenska marknaden”, säger Johannes Öhrvik, Teamledare Hyresgästrådgivning.

Ingela Johansson, affärsområdeschef Hyresgästrådgivning, 46 (0) 8 5038 44 57

NIRAS Sweden AB ingår i NIRAS koncernen. NIRAS är en ledande leverantör av konsult- och projektledningstjänster inom byggnation, fastigheter, miljö, vatten, infrastruktur och naturresursförvaltning. NIRAS grundades 1956 och har sitt huvudsäte i Danmark. NIRAS har 1400 anställda och bedriver verksamhet i ca 50 länder.

Om oss

NIRAS är med cirka 1400 anställda ett av norra Europas ledande konsultföretag inom fastigheter, infrastruktur och miljö med anställda i Danmark, Sverige, Finland, Polen och Estland. NIRAS i Sverige har cirka 150 anställda på sju orter; Stockholm, Göteborg, Malmö, Norrköping, Linköping, Uppsala och Umeå. NIRAS omsätter drygt 120 miljoner Euro. Affärsidén för NIRAS i Sverige är att skapa hållbar lönsamhet genom att erbjuda ledande konsulttjänster inom fastigheter, lokaler, samhällsbyggande, miljö och klimat samt internationellt utvecklingssamarbete.