Inbjudan till presskonferens Q1

Report this content

Niscayahs delårsrapport för 1 januari – 31 mars 2010 offentliggörs torsdag den 6 maj, klockan 08.30.

Media och analytiker inbjuds härmed till en presskonferens där rapporten presenteras av Håkan Kirstein, vd och koncernchef sedan 1 mars 2010, och finansdirektör Håkan Gustavson. Datum: Torsdagen den 6 maj 2010. Tid: Klockan 10:30. Plats: Niscayahs huvudkontor, Lindhagensplan 70, Stockholm. Deltagande: Anmälan sker till Johan Andersson; johan.andersson@niscayah.com. Presentationsbilder: Finns tillgängliga på www.niscayah.com från kl 09.00. Presskonferensen kommer att webbsändas live på www.niscayah.com. Det går också att delta via telefon, ring +44 (0) 207 509 5139, eller +46 (0)8 505 202 70, eller + 1 718 354 1226. Välkommen För ytterligare information, kontakta gärna: Johan Andersson, Investor Relations, 010-458 80 23 Detta pressmeddelande finns även på Niscayahs hemsida: www.niscayah.com Niscayah Group AB (publ) är en världsledande säkerhetspartner som erbjuder kompletta säkerhetslösningar för kunder med höga krav på säkerhet inom marknadssegment som bank och finans, industri, försvar, sjukvård och detaljhandel. Niscayahs tjänster är baserade på modern teknologi och inkluderar tillträdeskontroll, videoövervakning, inbrottsskydd och brandskydd. www.niscayah.com

Taggar: