Niscayah publicerar bokslutskommuniké onsdagen den 10 februari, 2010

Report this content

Niscayah Group AB publicerar bokslutskommuniké för januari-december 2009, onsdagen den 10 februari klockan 08.30 svensk tid. Rapporten kommer att finnas tillgänglig på bolagets hemsida direkt efter publicering. VD, finansdirektör och tillträdande VD per 1 mars 2010, presenterar rapporten samt svarar på frågor under en presskonferens samma dag kl. 10.30 svensk tid.

Agenda (svensk tid) 08.30 Rapporten offentliggörs Rapporten skickas som pressmeddelande och publiceras på www.niscayah.com 09.00 Presentationsbilder Presentationsbilderna finns tillgängliga på bolagets hemsida. 10.30 Presskonferens Plats: Lindhagensplan 70, Stockholm. Deltagande: Anmälan sker till Johan Andersson; johan.andersson@niscayah.com Bolagets ledning presenterar rapporten samt svarar på frågor. För att följa presskonferensen per telefon (och ställa frågor) vänligen ring: UK: + 44 (0) 208 817 9301 Sverige: + 46 (0) 850 520 270 USA: + 1 718 354 1226

Taggar: