SKAPA DIN PERFEKTA JUKE - NISSAN TILLKÄNNAGER PROGRAM FÖR INDIVIDUELL ANPASSNING

• Program för individuell anpassning inlett för Juke
  • Tre nya designpaket plus fem specialfärgteman
  • Sex anpassningsbara komponenter ger Juke ett dramatiskt nytt utseende
  • Fler komponenter läggs till i takt med att programmet växer

Alla Nissan Juke har en tuff och unik design, men nu kan föraren göra sin Juke ännu mer personlig med ett nytt program för individuell anpassning. Med det stora utbudet av potentiella färg- och klädselkombinationer kan alla finslipa designen på sin Juke.

En uppsättning designförstärkare finns nu som tillbehör för både nya och befintliga Jukeägare i hela Europa, och erbjuder möjligheten att skapa ett helt unikt utseende.

Nu kan lättmetallfälgar, backspegelkåpor, dimljussargar, sidotrösklar, handtagsdekor, bagagelucka samt takspoilern få en extra betoning i accentfärgerna Force Red, Glossy White, Orange Racing, Piano Black eller Silver grey.

Kunder kan också välja mellan tre nya och extremt olika paket - Style, Premium och Exclusive - som de kan bygga sin design på. När dessa har valts går det att skapa en ännu personligare stil med sex olika inredningskomponenter i ett av fem färgteman.

Jukes program för individuell anpassning är till för köpare som vågar sticka ut... Och det här är bara början. Nissan har ambitiösa planer på att utöka sina möjligheter till egna val ytterligare och kommer att lansera fler element som går att skräddarsy - bland annat interiörkomponenter - i takt med att programmet utvecklas.

För mer information vänligen kontakta:

Alexandra Österplan, kommunikationschef Nissan Nordic Sverige, Mobil.070 693 47 51, aosterplan@nissan-europe.com

www.newsroom.nissan-europe.com/se

Nissan i Europa
Bland alla utomeuropeiska tillverkare hör Nissan till de som har den mest omfattande närvaron på den europeiska marknaden. Företaget har fler än 14.500 anställda i sin europeiska verksamhet inom konstruktion, forskning och utveckling, tillverkning, logistik, försäljning och marknadsföring. Vid Nissans anläggningar i Storbritannien, Spanien och Ryssland tillverkades förra året fler än 528.000 bilar, som t.ex. mini-MPV:er, prisbelönta crossovers, SUV:ar och transportfordon. I dag erbjuder Nissan 24 innovativa produkter på den europeiska marknaden och ligger i topp för att bli det mest sålda japanska bilmärket i Europa.

Nissan Nordic Europe Ltd. är Nissan import- och marknadsföringsföretag i Finland Sverige, Norge, Danmark och de Baltiska länderna. Företaget sysselsätter 165 anställda. Huvudkontoret ligger i Esbo, Finland. www.nissan.se

Taggar: