Nivika bjuder in till presentation av rapport för andra kvartalet 2023/2024

Nivika Fastigheter AB publicerar sin delårsrapport för perioden september 2023 - februari 2024 den 25 april 2024 klockan 08.30. Vi bjuder med anledning av detta in media, institutionella investerare, analytiker och övriga intressenter till en webbsänd livepresentation klockan 10.00.

Hållpunkter

08.30 – Delårsrapporten publiceras

10.00 – Websänd livepresentation med VD Niclas Bergman och CFO Kristina Karlsson som presenterar delårsrapporten.

Följ presentationen här: https://www.finwire.tv/webcast/nivika-fastigheter/q2-2024/

Det finns möjlighet att skicka in frågor inför och under presentationen.

Presentationen kommer att hållas på svenska och kommer även finnas tillgänglig i efterhand på hemsidan www.nivika.se

För ytterligare information, vänligen kontakta:

Kristina Karlsson, CFO & IR, telefon +46 (0) 10-263 61 32, email; kristina@nivika.se

Nivika är ett småländskt fastighetsbolag med syfte att långsiktigt äga, förvalta och utveckla fastigheter och samtidigt därmed skapa lönsam och hållbar värdetillväxt. Verksamheten bedrivs i Jönköping, Värnamo, Växjö samt Västkusten, områden med goda tillväxtmöjligheter och stabila hyresmarknader. Den diversifierade fastighetsportföljen uppgår till cirka 11 Mdkr där hyresvärdet till 70 % utgörs av kommersiella fastigheter och till 30 % av bostäder. Cirka 90 % av portföljen är förvaltningsfastigheter. De kommersiella fastigheterna består i huvudsak av industri-, lager-, kontor- och samhällsfastigheter. Läs mer på www.nivika.se