Inbjudan till Nolatos kapitalmarknadsdag 2019

Nolato inbjuder till en kapitalmarknadsdag i Hörby den 17 september 2019.

Programmet kommer att fokusera på nästa steg i koncernens tillväxtmöjligheter i ett globalt perspektiv. Vidare kommer en fördjupning inom utvalda delar av affärsområdenas verksamhet presenteras, och en rundtur i produktionsanläggningen att genomföras.

Kapitalmarknadsdagen kommer att hållas i Hörby på ett av koncernens bolag inom affärsområde Medical Solutions.

Nolato kommer att representeras av vd och koncernchef Christer Wahlquist, finansdirektör Per-Ola Holmström, affärsområdeschef för Medical Solutions Johan Iveberg, affärsområdeschef för Integrated Solutions Jörgen Karlsson och affärsområdeschef för Industrial Solutions Johan Arvidsson.

Datum: Tisdagen den 17 september 2019, Nolato MediTech AB, Medicingatan 4, Hörby
Tid: Från 11:00 till 16:15

Anmälan är obligatorisk och görs senast den 16 september 2019.

För anmälan och gemensam transport var god kontakta Eija Lindberg; eija.lindberg@nolato.com eller via telefon 0766-331872.

––––––