Webbsänd telefonkonferens 23 oktober om Q3-rapporten 2020

Nolato AB offentliggör rapporten för det tredje kvartalet 2020 fredagen den 23 oktober klockan 14.30. I anslutning till rapporten håller Nolato en webbsänd telefonkonferens på engelska klockan 15.30 samma dag.

Nolato representeras av koncernchef Christer Wahlquist och finansdirektör Per-Ola Holmström, som presenterar kommunikén samt svarar på frågor.

Publicering av delårsrapporten:
Fredag 23 oktober klockan 14.30

Webbsänd telefonkonferens (på engelska):
Fredag 23 oktober klockan 15.30

Information om telefonnummer och webbplats finns på:

Presentation kommer att finnas tillgänglig på www.nolato.se/ir efter rapportens offentliggörande. En inspelning av webbsändningen kommer att finnas tillgänglig på samma adress efter livesändningen.