NORDIC FLANGES GROUP (publ.)

Stockholm den 15 mars 2018 klockan 08:30

Bokslutskommuniké januari – december 2017

Styrelsen för Nordic Flanges Group AB (publ.) presenterar härmed 2017 års bokslutskommuniké

CEO Nordic Flanges Group
E-Post: ​frederik.vonsterneck@nordicflanges.com

Om bolaget

Nordic Flanges Group är den ledande leverantören av industriflänsar i Norden. Vår affärsidé är att med marknadens bästa kundservice leverera flänslösningar i rostfritt, aluminium och stål. För att uppfylla våra kunders höga krav på effektivitet, flexibilitet och kvalitet är vårt erbjudande baserat på både egenproducerade och handlade produkter med kundanpassade logistiklösningar. Koncernen kombinerar i Sverige och Finland egen tillverkning och utveckling med handels- och agenturverksamhet inom utvalda teknikorienterade industrisegment.

www.nordicflanges.com