UPPDATERAD FINANSKALENDER

Rättelse angående Nordic Flanges Group Finanskalender

Nordic Flanges finanskalender utfäster delårsrapporter efter varje kvartal. Nordic Flanges har emellertid aldrig levererat delårsrapporter annat än i samband med halvårsrapport och i samband med Q4 och bokslutskommuniké.

Nordic Flanges kommer nu att uppdatera finanskalender så att information där stämmer. För 2017 Q1 och Q3 lämnas därför på samma sätt som tidigare år endast delårsinformation med VD kommentar och en sammanfattande resultaträkning med nyckeldata för koncernen jämfört med föregående år.

Uppdaterad finanskalender 2017

Årsstämma med delårsinformation Q1          27 april 2017

Halvårsrapport Q2                                         17 juli 2017

Delårsinformation Q3                                    19 oktober 2017