NGM lanserar parallellhandel i Tyskland

Från och med den 29:e november erbjuder NGM sina noterade bolag möjlighet till handel på Boerse Stuttgart i Tyskland.

”NGM och Boerse Stuttgart kan nu tillsammans erbjuda bolag noterade på NGM tillgång till den tyska kapitalmarknaden. Utöver en notering av aktien på Stuttgartbörsen erbjuder vi tillgång till likviditetsstödjande tjänster, hjälp med synlighet samt givetvis möjligheten att möta investerare. Första bolag ut är Ripasso Energy, noterat på NGM Nordic MTF, och det är väldigt roligt att vi nu kan bistå våra noterade bolag med ännu en pusselbit som stöd på vägen i deras fortsatta expansion.”, säger Tommy Fransson, Vice VD NGM.

För mer information, vänligen kontakta:

Tommy Fransson
Vice VD, Nordic Growth Market