Nordic Iron Ore presenterar på Augment Mining Forum 2019

Nordic Iron Ore AB, som nyligen meddelat positivt utfall från genomförbarhetsstudien för att påbörja gruvbrytning vid Blötberget, deltar på Augment Mining Forum 2019 på Downtown Camper by Scandic i Stockholm den 17 oktober 2019. Vid evenemanget kommer fyra bolag presentera sina verksamheter. Därutöver kommer Kerstin Brinnen, branschjurist på Svemin, tala om branschens utmaningar och möjligheter. Bolagets VD Lennart Eliasson kommer presentera Nordic Iron Ore klockan 10.00.

Fyra bolag kommer presentera sina verksamheter under 20 minuter vardera följt av frågestund ledd av moderator Gabriel Mellqvist.

OSA genom länken nedan (begränsat antal platser).

09:00    Augment Mining Forum 2019 inleds

09:05    Kerstin Brinnen branschjurist på Svemin om branschens utmaningar och möjligheter

09:30    Copperstone Resources presenteras av Michael Mattsson

10:00    Nordic Iron Ore presenteras av Lennart Eliasson

10:30    Paus

10:45    Leading Edge Materials presenteras av Filip Kozlowski

11:15    Eurobattery Minerals presenteras av Roberto Garcia

11:45    Augment Mining Forum 2019 avslutas

Augment Partners AB arrangerar kapitalmarknadsdagen och erbjuder investerare, analytiker och media att träffa företag i gruvnäringen.

Augment Partners

Tel: +46 8-505 65 172