Nordic Iron Ores nye VD presenterar på investerarevent 25 augusti

Ronne Hamerslag ny VD på Nordic Iron Ore medverkar på ProHearings. Han kommer att berätta om den senaste utvecklingen i bolaget, om framtida gruvplaner och hur Nordic Iron Ores kommande produkter passar in i den gröna omställning som järn- och stålindustrin är mitt inne i.

Torsdag 25 augusti deltar Nordic Iron Ore AB genom VD Ronne Hamerslag hos ProHearing, för att ge en investerarpresentation och svara på frågor i en modererad frågestund efter presentationen. Presentationen börjar ca kl. 10:55.

Presentationen och frågestunden sänds live via länk på www.prohearings.com, där det även går att anmäla personligt deltagande på investerarmötet som hålls i Stockholm.

Nordic Iron Ore AB
info@nordicironore.se