Inbjudan till presentation av Nordic Papers delårsrapport kv3 2021

Nordic Papers delårsrapport för tredje kvartalet 2021 kommer att publiceras torsdagen den 28 oktober kl 07.30.

Nordic Papers VD Anita Sjölander och CFO Niclas Eriksson kommer samma dag kl 9:30 att presentera rapporten via en webbsänd telefonkonferens. Presentationen hålls på engelska och följs av en frågestund.

Presentationen kan följas via:

För att delta per telefon och därmed ha möjlighet att ställa frågor, vänligen använd något av följande telefonnummer:

Från Sverige                                      0856618430
Från USA                                           19177200181
Från Storbritannien                            08448228902
Internationellt nummer                      +44 (0) 2071 928501

Pinkod: 9564807#

Presentationsmaterialet kommer att finnas tillgängligt på Nordic Papers webbsida.

Välkommen!

För mer information, vänligen kontakta:

Henrik Essén, Head of Investor relations
E-post:
henrik.essen@nordic-paper.com

Nordic Paper är en skandinavisk specialpappersproducent, som tillverkat högkvalitativt papper sedan 1800-talet. Vi är en ledande leverantör av kraftpapper och naturligt fettresistent livsmedelspapper. Våra produkter är baserade på förnyelsebar skogsråvara från lokala skogar. Från våra fyra skandinaviska pappersbruk levererar vi till kunder i över 70 länder. Nordic Paper hade 2020 intäkter om cirka MSEK 2 900, cirka 630 anställda och är noterat på Nasdaq Stockholm. www.nordic-paper.se