NSP öppnar Tasty Thai i Forum Nacka

Nordic Service Partners Holding (NSP) – noterat på OMX Nordiska Börs Stockholm – inviger den nyrenoverade food courten i Forum Nacka med ytterligare en Tasty Thai-enhet. Den nya enheten blir NSPs tredje och är en del i bolagets satsning på restauranglösningar för köpcentrum och andra platser med hög kundgenomströmning.

Efter den framgångsrika satsningen med Tasty Thai-restaurangen på Norrlandsgatan, där bland annat servering av öl och vin introducerades tillsammans med en omarbetad meny och ny inredning, öppnar NSP nu Sveriges tredje Tasty Thai-enhet. Den nya restaurangen är en del av den food court som drivs av NSP i köpcentrumet Forum Nacka. Köpcentrumet och dess food court har under de senaste åren genomgått en större renovering och utbyggnad som nu står klar.

– Forum Nacka har under lång tid varit under ombyggnad och det känns väldigt spännande att äntligen kunna inviga vår nya food court. Med Tasty Thai får vi ett spännande komplement till det övriga utbudet av hamburgare, mexikanska rätter, sallader och smörgåsar, berättar Ulf Wahlstedt, VD för NSP.

Förutom Tasty Thai erbjuder food courten mat från Burger King, Taco Bar och Sandys. Den 10
oktober öppnas den nya food courten och den stora invigningen av det nya Forum Nacka sker den 23 oktober.

Ulf Wahlstedt, VD NSP, telefon 08-410 189 50, mobil 0705-100 113
Lars Callebro, Utvecklingsansvarig NSP, telefon 08-410 189 50, mobil 0709-934 556

Taggar: