NSP:S ÅRSREDOVISNING FÖR 2011 OFFENTLIGGJORD

Pressmeddelande den 11 april 2012

NSP:s årsredovisning har idag publicerats online på bolagets hemsida där den även kan laddas ned som pdf-version. Besök: http://nsp.oxpmedia.se/arsredovisning2011/start.aspx

Se även bifogad pdf i detta pressmeddelande.

Informationen är sådan som NSP ska offentliggöra enligt lagen om värdepappersmarknaden och/eller lagen om handel med finansiella instrument. Informationen lämnades för offentliggörande den 11 april 2012.

Nordic Service Partners Holding AB (publ) (NSP) grundades 2004 och är idag ett av Sveriges största restaurangföretag med inriktning på snabbservicerestauranger. NSP:s verksamhet omsätter cirka 650 miljoner kronor och omfattar ett 50-tal Burger King-restauranger i Sverige och Danmark. Bolaget äger också varumärket och rättigheterna till varumärket Taco Bar som omfattar ett 20-tal franchiserestauranger i Sverige. NSP är Burger Kings största franchisetagare i Norden. NSP:s aktie är noterad på NASDAQ OMX Stockholm. För mer information se www.nordicservicepartners.se