Fortsatta rekonstruktioner av Nordifagruppen

Fortsatta rekonstruktioner av Nordifagruppen Nordifagruppens styrelse kommer att kalla till en extra bolagsstämma fredagen den 12 oktober 2001, kl. 15.00, i bolagets lokaler, Kristinebergsvägen 19, Halmstad. Vid bolagstämman kommer frågan om bolaget skall träda i likvidation eller ej att behandlas. Vid en extra bolagsstämma den 14 februari 2001 beslöts att bolaget inte skulle träda i likvidation, trots att bolagets eget kapital vid den tidpunkten understeg hälften av det registrerade aktiekapitalet. För undvikande av likvidation, måste bolagsstämman nu godkänna en, av revisorerna granskad, balansräkning som visar att det egna kapitalet uppgår till det registrerade aktiekapitalet. Denna balansräkning skall upprättas i så nära anslutning till bolagsstämman som möjligt, vilket medför att den kan presenteras först på bolagsstämman. Halmstad i september 2001 Nordifagruppen AB (publ) Styrelsen ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/09/26/20010926BIT00350/bit0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/09/26/20010926BIT00350/bit0001.pdf