Nordr rekryterar ny projektutvecklingschef

Ebba Sääw blir ny projektutvecklingschef på Nordr. Hon kommer närmast från en roll som Regionchef Projektutveckling Stockholm på Slättö Förvaltning och har nu tillträtt sin nya tjänst på Nordr.

Ebba Sääw har tidigare arbetat drygt 20 år med affärsutveckling, projektutveckling och projektledning med bostäder i fokus på Seniorgården/Borätt, Skanska/BoKlok och som projekterande landskapsarkitekt. Ebba är utbildad byggnadsingenjör och landskapsarkitekt.

- Under det här året har Nordr utvecklats starkt och vi kommer fortsätta att arbeta aktivt med vår projektportfölj framåt. Vi befinner oss i en tillväxtfas och det här är en nyckelrekrytering för vår fortsatta utveckling. Ebbas erfarenhet kommer att vara väldigt värdefull på Nordr, säger Ann-Sophie Forsberg, chef för region Stor-Stockholm på Nordr

- Nordr har gjort en spännande resa på kort tid och jag är glad att ges möjligheten att få vara med och bidra framöver. Det är extra roligt att vara i en organisation där det finns ett starkt fokus på kunden och på kundlöftet. Jag har redan känt av den positiva energi som präglar företaget och ser fram mot att lära känna alla, säger Ebba Sääw, projektutvecklingschef

För mer information, vänligen kontakta:

Ann-Sophie Forsberg, regionchef Stor-Stockholm, 070-797 54 01

Ebba Sääw, projektutvecklingschef, region Stor-Stockholm, 073-432 52 20