Träffa Norlandia Äldreomsorg på två mässor i denna vecka

Norlandia medverkar på Seniormässan i Malmö och Anhörigriksdagen i Varberg.

Seniormässan pågår på Malmömässan tisdag till torsdag och Anhörigriksdagen på Sparbankshallen tisdag till onsdag. Kom och träffa representanter för våra lokala boenden inom äldreomsorgen på respektive ort. Du har i våra montrar chansen att vinna böcker om hälsa och höra mer om Norlandia och vår verksamhet.

Seniormässan är Skånes största mötesplats för seniorer och på Malmömässan finns drygt 150 utställare finns på plats för att erbjuda tips, råd och idéer som skall inspirera, vidga vyer och skapa möjligheter. En stor mängd aktiviteter och seminarier av bl.a. Knut Knutsson från Antikrundan och Alexandra Charles från 2,6 miljonerklubben samt ett omfattande scenprogram.

Norlandia är också på plats i Varberg och deltar som utställare på Anhörigriksdagen 2017. Evenemanget anordnas av Anhörigas Riksförbund, en partipolitiskt och religiöst obunden organisation som stödjer anhöriga och anhörigvårdare. Under ledning av välkända radioprofilen och moderatorn Lisa Syrén inleddes evenemanget av Åsa Regner, barn- äldre och jämställdhetsminister.

Läs mer om Seniormässan

Läs mer om Anhörigriksdagen