NOSIUMs VD intervjuas av Mangold Insights

NOSIUM ABs (”NOSIUM” eller ”Bolaget”) VD Daniel Ehdin intervjuas av Mangold Insights om namnbyte, Bolagets strategi och kommande investeringar. Intervjun publicerades idag via Mangold Insights och på Bolagets hemsida nosium.com

NOSIUM har hittills haft ett händelserikt år där flera strategiska framsteg i portföljbolagen presenterats. Bolagets VD blir intervjuad av Mangold Insights analytiker Jan Glevén om bland annat namnbytet, strategi och kommande investeringar.

Intervjun kan ses via följande länkar:
Nosium.com
Youtube.com

• Vi har haft en oerhört händelserikt start på året med flera positiva nyheter och nya investeringar. Jag kan varmt rekommendera nuvarande aktieägare och de som är intresserade av tillväxtbolag att se Mangold Insights intervju för att få en djupare inblick i vår investeringsstrategi samt vad man kan förvänta sig av 2021, säger Daniel Ehdin, VD på NOSIUM.

NOSIUM ABs aktie är noterad under namnet NOSIUM B.

Daniel Ehdin, VD, daniel@nosium.com, tel. +46 70 862 47 40

Kort om NOSIUM
NOSIUM investerar i företag med verksamhet inom online, ekologiskt och hållbart. Vi äger, förvaltar och förvärvar aktier i företag där vi kan öka deras tillväxt och marknadsvärde genom att implementera nya digitala strategier. Våra investeringar återfinns i innovativa techplattformar & produktvarumärken som riktar sig till en hälso- och hållbarhetsmedveten målgrupp. Vår aktieportfölj består av flera portföljbolag och målsättningen är att hålla en hög expansionstakt genom synergiförvärv i syfte att ständigt öka marknadsvärdet på vår aktieportfölj. NOSIUMs aktie är noterad under kortnamnet NOSIUM. http://www.nosium.com/. Bolagets Mentor är Augment Partners AB, info@augment.se, +46 8 604 22 55