Notar ny huvudsamarbetspartner till AIK Fotboll

Report this content

Notar kan med stolthet och glädje idag meddela att vi är ny huvudsamarbets- partner till AIK Fotboll och avtalet löper över de två kommande åren.

– Vi är stolta och glada över att välkomna Notar som huvudsamarbetspartner till AIK Fotboll de kommande åren. Vi ser fram emot den kommande säsongen och att tillsammans med Notar utveckla samarbetet, säger AIK Fotbolls Tf VD och Ekonomichef Håkan Strandlund.

– Det känns fantastiskt kul och inspirerande att lyfta upp samarbetet med AIK Fotboll ytterligare några nivåer. På Notar är vi stolta över att få ha vårt namn på AIK Fotbolls matchtröjor de kommande åren och vi ser fram emot att arbeta närmare med klubben och alla dess supportrar, säger Notars styrelseordförande Henrik Rundgren.

AIK Fotboll och Notar har tidigare arbetat tillsammans och under AIK:s spel i den tredje kvalomgången mot portugisiska SC Braga i Uefa Europa League 2017/2018 bar man Notars logga på matchtröjan. Det nya avtalet innebär bland annat att Notar kommer att sitta på framsidan av matchtröjorna för herrlaget, damlaget, juniorlagen och ungdomslagen.

För mer information, kontakta:
Henrik Rundgren, Styrelseordförande Notar 070 - 899 79 06, henrik.rundgren@notar.se

Håkan Strandlund, Tf VD och Ekonomichef AIK Fotboll 070 – 431 12 61, hakan.strandlund@aik.se

Notar Sverige bedriver förmedling av bostadsrätter, villor, kommersiella fastigheter och nyproduktionsprojekt. Vi har funnits sedan 1997 och har idag cirka 180 anställda på 34 kontor strategiskt placerade i Stockholm, Uppsala, Örebro och Västerås. Notar har genom åren gjort sig kända för att vara först med en rad nya produkter och tjänster, bl.a. var vi först med live budgivning på nätet och SMS-budgivning.

Taggar: