iStone och Novacura tecknar partneravtal

Report this content

iStone M3 och Novacura har tecknat ett partneravtal avseende programvaran Novacura Flow, som förenklar arbetsflöden genom att skräddarsy arbetsprocesser för att optimera användandet av ditt affärssystem.

– Detta samarbetsavtal är en viktig milstolpe för oss. Det är också en fantastisk möjlighet att göra arbetslivet enklare och mer tillgängligt via mobilitet för användare av Infor M3 med hjälp av vår programvara Flow, säger Johan Melander, vd för Novacura.

Samarbetet befäster iStones ställning som en rådgivande affärssystemspartner, främst för kunder med Infor M3 i Skandinavien, men också för hela kundportföljen.

– Novacura Flow är ett tillskott i vårt helhetserbjudande till våra kunder och vi är övertygade att lösningen kan hjälpa våra kunder att optimera användandet av sina affärssystem, säger Lars Steen, affärsområdeschef för iStone M3.

Samarbetet med iStone öppnar ytterligare en marknad, Infor M3, för produkten Novacura Flow.

Nästa steg är att planera aktiviteter för att presentera ett erbjudande för iStones kunder.

För mer information:
Lars Steen, affärsområdeschef iStone M3, 0730-79 49 79, lars.steen@istone.com
Johan Melander, vd Novacura, 0738-50 11 11, johan.melander@novacura.se

Om iStone:
iStone är ett verksamhets- och IT-konsultföretag. Förutom affärssystem fokuserar iStone på lösningar inom e-handel och Cross Commerce, Business Intelligence och CRM. Med drygt 500 anställda i ett tiotal länder är iStone en av de ledande aktörerna inom flera av sina affärsområden. Ett brett utbud av produkter samt spetskompetens inom varje fokusområde, ger långsiktigt hållbara lösningar för våra kunder. Läs mer på istone.com/se

Novacura är ett mänskligt it-företag som, med hjälp av tjänster och egen programvara för affärssystem, effektiviserar och förenklar sina kunders affärskritiska processer. Företaget är privatägt och har kontor i Sverige, Norge, Polen och Nederländerna, dessutom säljs programvaran via partnerföretag i både Europa och USA. Novacura har 50 erfarna medarbetare och huvudkontoret ligger i Hovås utanför Göteborg. Företaget har fått utmärkelserna Gasell 2013 och Superföretag 2014. www.novacura.se

Taggar:

Citat

Detta samarbetsavtal är en viktig milstolpe för oss. Det är också en fantastisk möjlighet att göra arbetslivet enklare och mer tillgängligt via mobilitet för användare av Infor M3 med hjälp av vår programvara Flow.
Johan Melander, vd Novacura