• Novare./

Report this content

Novare Rekrytering får uppdrag av 3 att rekrytera 200 personer till 3s Kundservice Novare Rekrytering har fått i uppdrag av mobiloperatören 3 att sköta rekryteringen av 200 kundservicemedarbetare. Rekrytering skall ske till 3s kundservice i Stockholm och väntas vara genomförd innan årsskiftet 2004/2005. Vd Anna Gellerstig säger i en kommentar: "Vi är mycket glada för att vi fått detta uppdrag i konkurrens med flera andra aktörer. Detta visar att Novare Rekrytering har en konkurrenskraftig tjänst. 3 är dessutom en intressant och spännande kund att jobba med." Helena Westin, Nordic Marketing Director 3, säger i en kommentar: "Vi är inne i en expansiv fas just nu med tydligt kundfokus. Med anledning av en stark kundtillströmning finns det ett stort behov av att expandera vår kundservice ytterligare. Novare Rekrytering hade helt enkelt den bästa och mest prisvärda tjänsten." För ytterligare information: Anna Gellerstig, VD, Novare Rekrytering AB: 08-614 21 64 Helena Westin, Nordic Marketing Director 3, Mobil: 0735-33 44 44 Om Novare Rekrytering Novare Rekrytering AB tillhandahåller rekryteringstjänster och rekryteringsadministration för befattningar på alla nivåer. Novare Rekrytering är helägt av Investor AB. Se vidare: www.novare.se. Om 3 3 är först med att erbjuda mobil videokommunikation i Sverige och Danmark. I Skandinavien ägs 3 av Hutchison Whampoa (60%) och Investor AB (40%). Båda företagen har stora internationella nätverk och besitter världsledande industriell och teknologisk erfarenhet. Genom Hutchison Whampoa är 3 världsledande inom mobil videokommunikation med 3G-licenser i Australien, Danmark, Hongkong, Irland, Israel, Italien, Norge, Storbritannien, Sverige och Österrike. Besök oss gärna på www.tre.se. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/07/06/20040706BIT20320/wkr0001.pdf