Ny version av DUSiFIX

Report this content

Ni har mycket att vinna på att använda Idus IS. Ni får full kontroll på ert underhåll och kan spara stora pengar åt Ert företag.

Det finns även olika tilläggsprogram till Idus IS:

DUSiFIX (ICS, Idus Connection Suite) är en direktlänk mellan Idus IS och iFIX. Samma gränssnitt används för båda systemen, och ni får tillgång till alla underhållsfunktioner direkt i processbilden genom ett högerklick på respktive objekt i bilden. Med hjälp av DUSiFIX kan Ert underhåll planeras på faktiska drifttider eller antal start/ stopp (tillståndsbaserat underhåll).  Med denna unika funktion kan man optimera sitt förebyggande underhåll och därmed spara stora pengar på både reservdelar och att man undviker att göra underhåll i förtid.

Idus Pocket är en miniversion av Idus IS avsedd för handdatorer. Programmet kan hantera  till exempel underhållsfunktioner, värdesavsläsning och förrådsfunktioner, med eller utan streckkoder.

Idus Web hanterar felanmälan och arbetsorder via internet.

Idus Message gör att felanmälan når rätt person direkt. En automatisk felanmälan eller arbetsorder skickas ut via utskrift, mail eller SMS.

Mer information ni på vår hemsida, www.novotek.se
Där kan ni även ladda ner vårt datablad med mer information.

Taggar: