nxt välkomnar nya styrelsemedlemmar

nxt välkomnar nya styrelsemedlemmar nxt communication group AB (publ) har i dagarna blivit godkända av Stockholms Fondbörs Bolagskommitté. En O-listenotering väntas i mitten av april. Styrelsen är nu kompletterad med två nya tillskott: Håkan Sträng, VD/Koncernchef - Alfaskop AB (publ) Börje Bengtsson, VD - Expanda AB (publ) Även styrelseledamot i Martinsson Gruppen AB (publ) samt Partner Tech AB (publ) Övriga styrelsemedlemmar är: Styrelseordförande: Lars G Strinnholm, Director Enterprise Customer Unit - Microsoft, Lotta Venneman - VD nxt communication group, Hans Molund - vVD/Affärsutvecklingschef nxt communication group. nxt communication group AB (publ) består av åtta rörelsedrivande dotterbolag som skapar och utvecklar kundrelationer åt bolagets uppdragsgivare för att i sin tur öka deras resultat. Grunden till nxt´s framgångar är bolagets kunskap kring integrerad, riktad och mätbar marknadsföring. För ytterligare upplysningar vänligen kontakta: Annelie Gullström 08-566 35 007, annelie.gullstrom@nxt.se ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/1999/03/09/19990309BIT00020/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/1999/03/09/19990309BIT00020/bit0002.pdf