Inbjudan till presentation av NYAB:s delårsrapport Q2

NYAB kommer att offentliggöra sin delårsrapport för det andra kvartalet 2024 onsdagen den 14 augusti 2024. Samma dag kl. 13.00 CEST arrangerar bolaget en webbsändning där VD Johan Larsson och CFO Aku Väliaho presenterar koncernens finansiella information och väsentliga händelser under kvartalet.

Webbsändningen kommer att hållas på engelska. Deltagarna har möjlighet att ställa frågor via livechatten i sändningen. Du kan registrera dig för att följa webbsändningen på https://ir.financialhearings.com/nyab-q2-report-2024, där också en inspelning av presentationen kommer att finnas tillgänglig efter webbsändningen.

NYAB AB
ir@nyabgroup.com

NYAB möjliggör samhällets utveckling för kommande generationer, med omfattande erfarenhet från komplexa och utmanande projekt. NYAB erbjuder ingenjörs-, bygg- och underhållstjänster inom hållbar infrastruktur, industribyggnation och förnybar energi och bidrar därigenom till den gröna omställningen. NYAB är verksamt i Sverige och Finland, inom både privat och offentlig sektor.