OakRiver växer med framgångsrikt koncept

Report this content

Kommunikationsbyrån OakRivers nyrekrytering heter Linda Wilhede. Hon kommer närmast från Micasa där hon har jobbat med bland annat digital kommunikation. Innan dess var hon verksam på Lantmännen.

Jag brukar säga att jag sparar på bra personer. När jag träffade Linda på Lantmännen, visste jag direkt att hon var en person att hålla koll på. När vi nu ska expandera var hon ett självklart val. Lindas specifika intresse för digitala strategier och integrerad kommunikation, passar perfekt in i vårt team och vårt erbjudande, säger Ulrika Ekström, vd på OakRiver.

OakRiver har varit verksamma i ett år. På kort tid har byrån vuxit till fyra anställda och har fått uppdrag från företag och organisationer som Lantmännen, Menigo, Semper, Unilever, OK ekonomisk förening, Kroppsterapeuterna, Hemköp, Fazer, MSC och Coca-Cola.

Vårt kontaktnät sträcker sig över mat, måltider, hälsa och vård. Nätverket är navet i vår verksamhet och är det som särskiljer oss från andra mer traditionella PR-byråer. Vi skapar oväntade och framgångsrika möten, över de traditionella gränserna mellan de branscher som vi valt att satsa på. Vårt långsiktiga initiativ Hälsodalen – huset för hälsa och helhet i Almedalen - är ett tydligt bevis på hur vi arbetar. Allt hänger ju ihop.

Kommunikation är det roligaste jag vet och inget är viktigare än vår hälsa. OakRivers motto är att allt hänger ihop och här får jag jobba med flera områden som jag känner ett starkt personligt engagemang för, säger Linda Wilhede.

Bild:
Bifogad bild är fri att publicera

För mer information:
Ulrika Ekström, Vd OakRiver AB, ulrika.ekstrom@oakriver.se , 0708-13 01 04
www.oakriver.se

Gilla och följ OakRiver på Facebook:
www.facebook.com/OakRiver

Allt hänger ihop – Mat & Måltider, Hälsa och Vård
OakRiver är en PR- och kommunikationsbyrå som kan mat & måltider, hälsa och vård.
Med vårt fokus och vår erfarenhet och kunskap från dessa branscher hjälper vi våra kunder
att skapa effekt av sina kommunikationsinsatser. OakRiver är rådgivare till bland andra Lantmännen, Semper, och Menigo.

Taggar: