Säljstart för Brf Åsbrinken i Skara

Vid Eva Åsbrinks gata i Skara bygger OBOS och Myresjöhus 20 tvåplansradhus. Här bor du centralt i Skara med cirka 500 meter från domkyrkan och den underbara stadsmiljön där omkring. Du har närhet till all nödvändig service och det finns flera skolor, matbutiker och restauranger som ligger inom någon kilometers avstånd.

I Skara finns Vilans fritidsområde som är ett modernt och komplett motions- och idrottsområde där du hittar idrottshall, ishall, simhall och ett flertal fotbollsplaner. Från området finns ypperliga pendlingsmöjligheter till hela Skaraborg och grannstäderna Lidköping, Falköping och Skövde.

Bostäderna byggs med vårt koncept Start-living och kommer att ha en boarea om 107m². Till samtliga bostäder ingår uteplats och färdig trädgård.

För bilder och mer information om projektet, klicka här.

Fredrik Karlsson, 070-242 49 11
fredrik.karlsson@obos.se

OBOS är en av Nordens främsta leverantörer av bostäder. Förutom bostadsutveckling driver OBOS också bankverksamhet på den norska marknaden. Koncernens resultat 2016 uppgick till 2,84 miljarder norska kronor före skatt.

I Sverige bedriver OBOS bostadsutveckling av högsta kvalitet genom de befintliga varumärkena Myresjöhus och SmålandsVillan, OBOS Projektutveckling samt systerbolaget Kärnhem. Genom OBOS Mark AB förvärvar bolaget mark i attraktiva områden runt om i landet. Majoriteten av produktion sker i egna fabriker i Myresjö, Vrigstad och Sundsvall. Läs mer på www.obos.se