Ocay och Kyocera tecknar samarbetsavtal

Ocay har i dagarna tecknat ett nytt, rikstäckande, avtal för dokumenthanteringslösningar med Kyocera som samarbetspartner. Genom samarbetet kommer Ocays kunder kunna erbjudas dokumenthanteringstjänster var än i landet man befinner sig. Avtalet med Kyocera kompletterar ett tidigare avtal med Sharp.

Ocay stärker sitt erbjudande inom dokumenthanteringslösningar med Kyocera som ny samarbetspartner på rikstäckande nivå.

Ocay (tidigare Kontorsvaruhuset Gullbergs) har sedan många år tillbaka ett framgångsrikt och nära samarbete med Sharp inom utvalda geografier i Skåne respektive Jämtland.

Genom samarbetet med Kyocera, och vår befintliga leverantör Sharp, kan vi erbjuda kunderna en bredare produktportfölj samt utöka vår närvaro i andra geografier där denna typ av produkter och tjänster efterfrågas redan idag”, säger Christian Romero-Hamrin, Kategori och Marknadsdirektör Ocay.

För mer information vänligen kontakta:

Christian Romero-Hamrin, Kategori och Marknadsdirektör Ocay, christian.romero-hamrin@ocay.se, 0708 47 66 97.

Ocay, ett resultat av ett samgående under 2013 mellan Gullbergs och Kontorsvaruhuset, är en av Sveriges ledande leverantörer av förnödenheter, förbrukningsvaror och relaterade tjänster till företagskunder. Bolaget har idag ett 40-tal butiker från Luleå i norr till Trelleborg i söder, vilka tillsammans med Sveriges största säljkår på 130 säljare, kundtjänst och e-handelsplattform försörjer ca 60 000 kunder inom privat och offentlig sektor över hela Sverige. Ocay har 450 anställda och omsätter ca 1,1 miljarder kronor. www.ocay.se. För alla företag. Varje dag