ODI Pharma AB publicerar årsredovisning för räkenskapsåret 2021/2022

Report this content

Styrelsen och verkställande direktören för ODI Pharma AB (”ODI Pharma”) publicerar härmed årsredovisningen för räkenskapsåret 2021/2022. Årsredovisningen, tillsammans med revisionsberättelsen, finns tillgänglig som en bifogad fil och på ODI Pharmas (www.odipharma.com) och Spotlight Stock Markets (www.spotlightstockmarket.com) respektive hemsidor. En engelsk översättning av årsredovisningen finns också tillgänglig på www.odipharma.com.

För mer information om ODI Pharma, vänligen kontakta:

Derek Simmross, VD, ODI Pharma AB

E-post: info@odipharma.com

ODI Pharma AB

ODI Pharma är, baserat på sitt europeiska nätverk, dotterbolag och parters, en tillverkare av färdiga farmaceutiska cannabis- och kosmetikprodukter med fokus på distribution till den medicinska cannabismarknaden i Europa genom sitt dotterbolag ODI Pharma Polska Sp. z o.o. ODI Pharma avser att tillhandahålla en högkvalitativ produkt till ett konkurrenskraftigt pris jämfört med konkurrenterna i Polen och därmed bli den största leverantören av medicinsk cannabis i Polen. ODI Pharma strävar också efter att vara i framkant för att förstå den medicinska tillämpningen av produkten samt att införa nya, innovativa produkter för europeiska patienter i behov. Bolaget kommer att fortsätta samarbeta med de mest kunniga och välkända partners i branschen för att uppnå sina mål.