Odinwell presenterar på Aktiespararnas Kvinnokväll i Malmö

Report this content

Odinwell AB medverkar på tisdagen den 19 oktober 2021 på Aktiespararnas Kvinnoväll där styrelseordförande Susanne Olauson kommer presentera verksamheten.

Odinwell är ett teknikbolag verksamt inom sårvårdsområdet. Bolaget har tagit fram en patenterad teknologi för smarta bandage och plåster som möjliggör kostnadseffektiv och kontinuerlig optisk mätning av substanser såsom blod och sårvätskor. Målsättningen är att marknadslansera en produkt under 2023.

Styrelseordförande Susanne Olauson kommer tisdagen den 19 oktober 2021, presentera under Aktiespararnas Kvinnokväll där investerare och bolag kommer finnas på plats. Aktiespararna arrangerar detta event. Kvinnokvällen i Malmö kommer att streamas live via aktiespararna.se/tv/live och läggas upp på Aktiespararnas hemsida dagen efter evenemanget, aktiespararna.se/tv/evenemang.

För ytterligare information, vänligen kontakta:

Klas Arildsson, VD Odinwell AB (publ)

Telefon: +46 (0)70 910 80 03
E-post:
klas.arildsson@odinwell.com
Hemsida: www.odinwell.com

Om Odinwell

Odinwell bedriver utveckling inom sårvårdsområdet och har tagit fram en patenterad teknologi för smarta bandage och plåster. Teknologiplattformen möjliggör kostnadseffektiv och kontinuerlig optisk mätning av substanser såsom blod och sårvätskor genom att analysera förändringar i exempelvis temperatur och tryck i bandage och plåster. Bolaget befinner sig i utvecklingsfas och avser att ha en produkt redo för marknadsintroduktion under senare delen av 2023.