Old Mutual: Mutual & Federal Insurance Company Limited Resultatet för 2005

Report this content

Mutual & Federal Insurance Company Limited (“Mutual & Federal”), det sydafrikanska sakförsäkringsbolaget som är dotterbolag till Old Mutual plc (“Old Mutual”), har idag lämnat sin bokslutsrapport för 2005. Hela rapporten från Mutual & Federal finns tillgänglig på Old Mutuals hemsida www.oldmutual.com och på JSE News Service (SENS). En utskrift av rapporten kan erhållas från Corporate Affairs, Old Mutual plc, 5th Floor, Old Mutual Place, 2 Lambeth Hill, London EC4V 4GG, England eller från Old Mutual, Old Mutual Square, Isibaya Building, 2nd Floor, 93 Grayston Drive, Sandton 2196, Sydafrika. Old Mutual lämnar sin bokslutsrapport den 27 februari 2006. 15 februari 2006 FRÅGOR: Old Mutual plc Malcolm Bell – investerare +44 20 7002 7166 Miranda Bellord – media +44 20 7002 7133 Deward Serfontein – investerare, Sydafrika +27 21 509 8709 Nad Pillay – media, Sydafrika +27 11 523 9612 För ytterligare information om Old Mutual se www.oldmutual.se eller www.oldmutual.com