Elite Hotels väljer Olsson & Co som leverantör av trycksaker

Olsson & Co, som har ett heltäckande utbud av expomaterial, trycksaker, profilkläder och produktmedia, har tecknat ett treårigt avtal som innebär produktion av trycksaker till Elite Hotels 28 hotell i Sverige.

Genom en webbaserad mediebank kommer personal från Elite Hotels samtliga hotell kunna beställa trycksaker. Via mallar skräddarsyr de sina trycksaker och den grafiska profilen garanteras – något som, tillsammans med hög servicegrad och gedigen erfarenhet av trycksaksproduktion, var avgörande för Elite Hotels val av leverantör.

Vi har ett behov av att decentralisera ansvaret och beställningarna av trycksaker till varje hotell. Olsson & Co har en lång erfarenhet av liknande kunder som precis som vi har öppet dygnet runt alla dagar i veckan. Vi ser mycket fram emot vårt samarbete och den personliga service som vi redan har fått glädje av när vi behövt hjälp, säger Martin Aurelius, inköpschef på Elite Hotels.

Olsson & Co har tagit fram en webbaserad mediebank för att enkelt och tryggt kunna erbjuda sina kunder att beställa trycksaker som garanterar att den grafiska profilen följs och samtidigt ger möjlighet att skräddarsy trycksakerna för varje beställare.

– Vi ser att det är mycket uppskattat hos många andra av våra kunder. Varumärket och den grafiska profilen är viktigt för alla företag idag, samtidigt som organisationerna blir allt mer decentraliserade där fler ska kunna driva och utveckla sina enheter. Jag är mycket imponerad av det varumärkesarbete som Elite Hotels gör och jag är oerhört stolt och glad över att vi på Olsson & Co nu har fått förtroendet att leverera trycksaker till dem, säger Tomas Olsson, vd på Olsson & Co.

Tomas Olsson, vd och grundare av Olsson & Co, tfn +46 (0)70 867 62 00
Bilder för fri publicering, Anders Ekhammar, tfn +46 (0)70 746 25 79

Med energi, engagemang och glädje samordnar Olsson & Co effektivt all företagsprofilering med fokus på trycksaker, produktmedia och profilkläder. Olsson & Co arbetar med att stärka sina kunders varumärken med
 produkter och tjänster av hög kvalitet. Idag har bolaget kontor i Göteborg, Karlstad, Linköping, Stockholm och Oslo. Olsson & Co startade sin verksamhet 2007 och sysselsätter idag 17 personer, och har en omsättning på 68 miljoner kronor (2015).