Olsson & Co öppnar sitt fjärde kontor – Eric Styrenius bygger upp det nya kontoret i Linköping

Profilbyrån Olsson & Co, som har ett heltäckande utbud av expo, trycksaker, profilkläder och presentartiklar, öppnar nu företagets fjärde kontor – den här gången i Linköping. Eric Styrenius, som är delägare och säljare på Olsson & Co lämnar nu Stockholm för att hitta nya utmaningar på det nya kontoret i Linköping.

– Vi tror starkt på Linköping, en region som växer och där lokal närvaro kan göra att vi tillsammans med våra kunder kan utvecklas och bli starka, säger Eric Styrenius som för två år sedan startade Olsson & Co:s kontor i Stockholm.

Linköping blir Olsson & Co:s fjärde kontor. För fyra år sedan startade företaget i Göteborg och har sedan dess öppnat kontor i Stockholm och Oslo.

– Linköping ligger geografiskt bra mellan Göteborg och Stockholm, vi har många kunder i regionen och vi vill kunna ge dem samma service som våra andra kunderdärför öppnar vi här. Eric vet vad som krävs och det ska bli spännande att se ett nytt kontor växa fram, säger Tomas Olsson, vd och grundare på Olsson & Co.

Olsson & Co är idag tretton anställda och har under sina fyra verksamma år stadigt ökat både omsättning och vinst. Nyckeln ligger i att erbjuda kunderna ett brett sortiment av både expo, trycksaker, profilkläder och profilartiklar.

relationer med de bästa leverantörerna, ser våra kunder oss som en trygg och bra leverantör, säger Eric Styrenius.

Tomas Olsson, vd Olsson & Co, tfn +46 (0)708 676 200
Eric Styrenius, delägare och säljare på Olsson & Co, tfn +46 (0)708 676 203