Nyemission om 55 MSEK beslutad i onetwocom AB

Kommuniké från extra bolagsstämma i onetwocom AB (publ) Nyemission om 55 MSEK beslutad i onetwocom AB Vid extra bolagsstämma i onetwocom AB (publ) den 23 juni 2004 fattades följande beslut: - Emission av högst 177.419.350 aktier med avvikelse från aktieägarnas företrädesrätt till en emissionskurs om 0,31 kr per aktie. Emissionen riktar sig till ett antal externa investerare och beräknas tillföra bolaget ca 55 miljoner kronor. - Emission av högst 62.998.809 aktier med avvikelse från aktieägarnas företrädesrätt till en emissionskurs om 0,31 kr per aktie. Aktierna tecknas av säljarna till aktierna i Emoon Communication AS. Betalning sker genom apport av samtliga aktier i Emoon Communication AS. Emissionen innebär vid full teckning en utspädningseffekt om högst 12,67 procent. För ytterligare information, vänligen kontakta: one2com AB Johanna Arne, CFO Ove Kristensen, VD Tel. +46 8 556 96 500 Tel. +47 21 50 41 00 Mob. +47 408 52 040 Johanna.Arne@one2com.com Ove.Kristensen@one2com.no Eller besök våra hemsidor: www.onetwocom.com, www.freetel.se eller one2com.no ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/06/23/20040623BIT00640/wkr0001.pdf