Ulf Sandegren ny CFO för onetwocom AB

Report this content

Ulf Sandegren ny CFO för onetwocom AB Som ett ytterligare led i förstärkningen av ledningen i onetwocom AB, har bolaget anställt Ulf Sandegren som ny CFO. Onetwocoms nuvarande CFO, Johanna Arne, fortsätter sitt arbete inom koncernen som COO. Ulf Sandegren har tidigare arbetat inom PriceWaterhouseCoopers som revisor. Han kommer närmast från Cap Gemini Sverige AB som CFO. "Ulf Sandegren tillför en bred erfarenhet inom ekonomisk styrning, controlling, redovisning och finansieringsfrågor och är en självklar förstärkning till vår organisation", säger Ove Kristensen, VD onetwocom AB. "Johannas nya roll är att ansvara för samordningen av bolagets kommersiella-, operativa- och finansiella verksamhet." För ytterligare information, vänligen kontakta: one2com AB Ove Kristensen, VD Tel. +47 21 50 41 00 Mob. +47 408 52 040 Ove.Kristensen@one2com.no Eller besök våra hemsidor: www.onetwocom.com, www.freetel.se eller one2com.no ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/08/16/20040816BIT00070/wkr0001.pdf