Framtidens kassalösningar från Onslip

Report this content

Uppstickarföretaget Onslip lanserar Onslip360, Sveriges första molnbaserade kassalösning för Android som både uppfyller skatteverkets krav och sätter en ny standard för prisvärda kassalösningar. Småföretagare kan nu spara tiotusentals kronor i uppstartskostnader utan att för den skull betala dyra procent för korthanteringen som med andra betallösningar, t ex iZettle.

Onslip360 – Det är namnet på nästa generations kassalösningar som möter framtidens krav från detaljhandel och restaurang. Lösningen finns tillgänglig idag och inkluderar allt som behövs för att ta betalt, från kassaregister till kortterminal samt nödvändig kringutrustning. Självklart finns Onslip360 på skatteverkets lista över godkända kassaregister, även för torg- och marknadshandel.

”Jämfört med vårt tidigare kassasystem är Onslip360 enklare, sparar mycket tid, och är betydligt mer prisvärt. Med den integrerade kortterminalen hanterar jag fler kunder snabbare och med mindre fel. Möjligheten att administrera kassan och se rapporter hemifrån, på webben, är också suveränt.” säger Daniel Abrahimson, ägare av Welins Café på Linköpings Centralstation.

Onslip360 är molnbaserat och hanteras enkelt från webben. All utrustning som kortterminal, kvittoskrivare, kassalåda, och kontrollenhet, följer standard i branschen vilket bidrar till att göra Onslip360 mycket prisvärt. Onslips kortterminaler fungerar med alla vanliga inlösare vilket leder till låga och fasta priser per kortköp.

”Vi är lite som iZettle fast för företagare som vill kunna leva på sin verksamhet. Sett till totalkostnaden är Onslip360 det perfekta startpaketet för företag med årsomsättning från 500 tkr. Med Onslip360 får småföretagarna en prisvärd och framtidssäker kassalösning som de kan växa i utan att behöva byta när verksamheten går bättre än väntat.”, säger Daniel Rasmussen VD på Onslip.

Onslip360 har en månadskostnad på 699 SEK/månad inkl. kortterminal, utöver detta tillkommer hårdvara på cirka 9 900 SEK.

Onslip är den innovativa uppstickaren som utmanar jättarna på kortbetalnings- och kassalösningsmarknaden. Vårt uppdrag är att erbjuda småföretagare enklare, snabbare och mer prisvärda tjänster.  Onslip har kontor i Linköping och Stockholm. Bolaget är privatägt, och uppbackat av såväl svenska som norska finansiärer.

För mer information, kontakta;

Daniel Rasmussen,  Verkställande Direktör,  Onslip AB