Hyundai K3-TP01 -Mediaspelare med omfattande filstöd

Hyundai M-Box K3-TP01 är en ny, allsidig mediaspelare med plats för inbyggd SATA-hårddisk. K3-TP01 tillhör den senaste generationen multimediaspelare, med ett omfattande filstöd som låter dig spela upp i princip samtliga kända bild, video och musikformat. Det viktigaste, förutom det omfattande filstödet, är att K3-TP01 presterar riktigt bra bild, reagerar snabbt på dina kommandon och är tyst. Det är fördelar man sällan ser i specifikationerna, men som man uppskattar i TV-soffan!

HDMI 1.3-gränssnittet med hög överföringshastighet garanterar full HD upp till 1080p. Till och med menyerna i K3-TP01 är högupplösta vilket gör att de blir extra tydliga och informativa att navigera med. Ett kraftfullt nätverksstöd med klienter för Bit Torrent, Samba, FTP och UpNP ger dig frihet att enkelt och säkert hantera innehållet i spelaren. På spelarens frontpanel finns en LCD-panel som visar filnamn, upplösning och status samt ett antal touch-kontroller med blå LED-belysning för manövrering utan fjärrkontroll. Knapparnas belysning kan även släckas. Via displayen får man tydlig information så att man kan lyssna på Internet-radio och musik utan att TV:n behöver vara på, om K3-TP01 är kopplad till en förstärkare. Menysystemet är mycket användarvänligt och man kan välja mellan filinformation eller mediabibliotek med ikoner som visar titlarnas bilder (ex. filmfodral). Spelaren stöder MP3 lyrics och kan visa texten i olika typsnitt. Det går även att importera egna typsnitt. Dynamisk Zoom låter dig enkelt dra bilden i valfri riktning (oberoende av varandra) eller i fast aspect ratio utan att du behöver göra inställningar i menyn.

Pris: 1395.-

Morgan Högberg morgan@opticalstorage.se 08-59477753

Optical Storage Sweden AB Box 722 191 27 Sollentuna Tel: 08-594 777 50 Fax: 08-623 07 68 www.opticalstorage.se

Taggar: