Nero Multimedia Suite 10, nu i butik

Multimediaanvändare får nu tillgång till ett ultimat 3-i-1-paket för videoredigering, Bränning och Backup. Tre av de kraftfulla programmen i paketet är Nero Vision Xtra, Nero Burning ROM och Nero BackItUp & Burn

- Nero, skaparen av ”liquid media technology”, tillkännager en ny release; Nero Multimedia Suite 10 som nu finns att köpa i butiker. Det är tre produkter som utgör Nero Multimedia Suite 10; Nero Vision Xtra, ett helt nytt program för multimedia applikationer och videoredigering samt för att skapa HD-film. Nero Burning ROM för bränning och kopiering och Nero BackItUp & Burn för säkerhetskopiering, synkronisering och återställande av data. Dessa tre kraftfulla produkter, plus ytterligare multimedia verktyg ger användarna en kraftfull lösning som uppfyller deras behov vid multimediahantering, "Amatörfilmare som tycker om att skapa och redigera sina egna filmer kommer att ha stor nytta av denna produkt", säger Jürgen Kurz, VD, Nero AG. "Nero Multimedia Suite 10 erbjuder enkel musik, foto och videohantering, grundläggande och avancerad videoredigering, överlägsen bränning, tillförlitlig säkerhetskopiering och multimediaverktyg för att förbättra sin kreativitet - allt till ett mycket överkomligt pris." Nero Multimedia Suite 10 är tillgänglig i butiker över hela landet med ett rekommenderat pris om 795.- Nuvarande Nero 9 användare och tidigare användare version kan uppgradera till Nero Multimedia Suite 10 med rabatterade priser. För ytterligare information och testlicenser kontakta:

Taggar: