OptiFreeze deltar på Stora Aktiedagen i Stockholm den 26:e november.

Eda Demir Westman, VD för OptiFreeze, deltar på Stora Aktiedagen i Stockholm den 26 november.

Stora Aktiedagen är ett av Sveriges större aktiespararevenemang och arrangeras av Aktiespararna. Syftet är att ge investerare möjlighet att lyssna på presentationer av börsnoterade bolag och få möjlighet att ställa frågor. Under Stora Aktiedagen kommer 60 bolag att hålla presentationer, ett av dem är OptiFreeze. Edas presentation av OptiFreeze går att se live på www.aktiespararna.se/tv/livemellan klockan 12.00 och 12.30 den 26 november. Presentationen kan också ses i efterhand på www.aktiespararna.se/tv/evenemang,där den läggs upp dagen efter.

Vill du delta som besökare anmäl dig på https://www.aktiespararna.se/aktiviteter/stora-aktiedagen-stockholm-2018.