OptiMobile AB (publ) släpper ny version av Woony för multichat

OptiMobile släpper idag en ny version av kommunikationsverktyget Woony, riktat mot kundtjänstföretag och andra så kallade ”heavy users”, med bland annat en multichat-funktion som är unik på marknaden.

Releasen innehåller flera nya funktioner som underlättar för agenterna att snabbt processa kundförfrågningar. En av de viktigaste funktionerna är att kundtjänstmedarbetarna kan hantera flera parallella chat-konversationer i samma fönster. Detta underlättar för erfarna agenter att öka effektiviteten och hantera fler kunder samtidigt.

Antalet samtidiga chatfönster kan ställas in för att anpassas individuellt till 2, 4 eller 9. Den sista lämpar sig bäst för de agenter som använder stora skärmar, i 4K-format.

Den nya versionen (0.2.10) finns tillgänglig på kundzonen på Woony’s hemsida woony.me.

För mer information, vänligen kontakta:

Erik Nilsson, VD
Telefon: +46 709-460 100
E-post: erik.nilsson@optimobile.se

OptiMobile är en mjukvaruutvecklare och lösningsleverantör med fokus på VoIP-baserad kommunikation byggd på en egen plattform. Företaget tillhandahåller individuella lösningar för mobiloperatörer baserade på en SaaS affärsmodell för att hjälpa till vid övergången till 4G/5G-nätverk och interoperabilitet med WiFi-nätverk. OptiMobile erbjuder företagsmarknaden molnbaserade lösningar för att förbättra intern och extern kommunikation. OptiMobile erbjuder även en kommunikationslösning för e-handelsmarknaden som ger en närmare interaktion mellan handlare och kunder. Huvudkontoret ligger i Stockholm, Sverige och företaget är listat på Spotlight Stock Market (OPT).