Orange Business Services fyrfaldig guldvinnare vid WCA

Orange Business Services mottog inte mindre än fyra utmärkelser vid World Communication Awards i London. Företaget korades som bästa globala operatör för sjunde gången och tar ledarpositionen inom M2M och molnlösninga

Återigen satte Orange Business Services ett massivt avtryck på World Communication Awards (WCA) i London. Både priset som bästa globala operatör, bästa molntjänst, bästa företagsservice och bästa tjänster till mindre företag gick till Orange Business Services, som därmed fick en kraftfull bekräftelse på sin förmåga att uppfylla företagens viktigaste krav på sin IT-infrastruktur. Juryn fastnade för att Orange Business Services visar såväl bredd som djup i relation till sina kunder, oavsett om dessa är stora eller små, ​​eller om de behöver tjänster i molnet eller i ett ”managerat nätverk”.

Priset som Best Global Operator gick till Orange Business Services för sjunde gången och tilldelades för företagets globala nätverk, som ständigt vidareutvecklas. Orange har lokal expertis i 166 länder och ett globalt nätverk som täcker 220 länder.

Best Cloud Services gick till Oranges Flexible Contact Center - En molnbaserad lösning som gör det möjligt för företag av alla storlekar att på ett flexibelt sätt nå sina kundkontakter.

Best Enterprise Service gick till Orange Intelligent Apps Enabler, som också är en molnbaserad lösning, där man kan bygga skräddarsydda M2M-applikationer snabbt och effektivt.

Best Small Business Service gick till Orange Le Cloud Pro, som är en användarvänlig suite på över 20 molnbaserade applikationer och tjänster till små företag. Den kan användas  ”mobilt” och från varje typ av enhet.

Det finns mer information i pressmeddelandet på engelska.

Orange Business Services, som är Orange varumärke för dedicerade B2B-tjänster, är en ledande global integratör av kommunikationslösningar för multinationella företag. Med världens största, sömlösa nätverk för röst och data når Orange Business Services 220 länder och territorier med lokal support i 166 av dessa. Orange Business Services erbjuder en bäst-i-klassen kundupplevelse på global nivå med ett paket av kommunikationstjänster som innefattar cloud computing, mobilitet, M2M, säkerhet, unified communications, videokonferenser och bredband. Tusentals företagskunder och 1,4 miljoner mobila dataanvändare förlitar sig på Orange Business Services internationella plattform för kommunikation och affärer. Orange Business Services fick tre av telekombranschens högsta utmärkelser vid den årliga Awards World Communication 2012 Best Global Operator, Best Cloud Service och the User’s Choice Award. Orange Business Services är femfaldig vinnare som varande den bästa globala operatören. Läs mer på www.orange-business.comeller följ oss på LinkedIn,Twittereller Facebook.