Anders Berg slutar som CFO

Anders Berg slutar som Chief Financial Officer, CFO, för Orc Group. Han slutar den 20 november i år efter drygt fyra år i bolaget för att tillträda en tjänst som Head of Finance GBS (Global Business Support) på Swedbank. Orc Group har påbörjat processen för att hitta Anders Bergs efterträdare.

– Jag vill passa på att tacka Anders Berg för hans gedigna insatser för Orc Group och även önska honom lycka till när han nu väljer att gå vidare, säger Thomas Bill, koncernchef för Orc Group.

För mer information, vänligen kontakta:
Thomas Bill, koncernchef Orc Group, telefon 08 506 477 35
Anders Berg, CFO Orc Group, telefon 08 506 477 24
Christine Blinke, marknads- och informationschef Orc Group, telefon 0739 01 02 01

Genom affärsområdet Neonet erbjuder Orc även sofistikerade, neutrala mäkleritjänster till professionella marknadsaktörer, med kunder i över 25 länder. Genom dotterbolaget CameronTec är Orc den ledande leverantören av infrastruktur och snabb konnektivitet för FIX-baserad handel.

Ytterligare information finns på www.orcsoftware.com