Orderstyrning.se expanderar ytterligare i Sverige

Först VD-byte och nu ny svensk marknadschef, ny försäljningschef, nytt team och kontorsetablering i Malmö! Orderstyrning är redo att erbjuda sina digitala tjänster till Sveriges alla hantverkare.

Pressmeddelande den 19 mars 2018: Orderstyrning.se etablerade sig i Sverige för ett drygt år sedan. Nu när digitaliseringen har tagit fart och allt fler hantverksföretag ser fördelarna med att nyttja molnbaserade tjänster är det också allt fler som ser nyttan med att använda Orderstyrning för sin företagsadministration. Därför expanderar företaget ytterligare i Sverige.

”På andra sidan Öresund är Orderstyrning det största molnbaserade digitala hanteringssystem för hantverkare. Vi kommer att skynda långsamt och satsa på att växa stadigt utan att tappa det kvalitets- och utvecklingsarbete som vi har i Danmark. Vi har nu ett riktigt starkt team på plats i Sverige. Tillväxten har varit närmare 100 procent år efter år. Självklart har vi samma ambition i Sverige”, säger Orderstyrnings nya marknadschef Tim Nöbbelin.

Ny försäljningschef är Nenad Ranitovic som säger:

”Jag känner mig väldigt glad över att få tillträda tjänsten som försäljningschef på Orderstyrning.se. Företagets tjänsteportfölj och tillväxtpotential är mycket stark”.

Orderstyrnings främsta uppgift är att underlätta arbetet för svenska hantverksföretag genom att förenkla administration. Med hjälp av vår Orderstyrnings applikation kan hantverkare få järnkoll på sin verksamhet, allt från arbetsorder, fakturering, prissättning, uppdragens aktuella läge, bilder, kommunikation med kollegor till jämförelser av grossistpriser. Orderstyrning har integration med tjänsteleverantörer såsom Visma, Fortnox och Klarpris som är samlat i en enda plattform på www.orderstyrning.se.

”Det är digitaliseringen som driver på utvecklingen i nästan alla branscher just nu. Digital administration med molnbaserade tjänster förenklar och spar in tid och idag är det nästan bara genom att arbeta mer effektivt som man kan optimera sin verksamhet. Dygnet har trots allt bara 24 timmar för oss alla. Därför är effektivisering, smarta samarbetsplattformer och smarta materialval ett bra sätt för hantverksföretag att uppnå bättre siffror på sista raden. Vi är gärna med att hjälpa dem dit”, avslutar Tim Nöbbelin.

För mer information kontakta:

Susan Rose, tel. 073 300 3010, e-post: susan@susanrose.se

Försäljningschef Nenad Ranitovic, tel. 0793372302, e-post: nb@orderstyrning.se

Orderstyrning.se ger hantverksföretag bättre och tydligare kontroll med löpande inblick i intäkter och utgifter. Användaren får detaljerad överblick över ekonomi och administration i varje enskilt uppdrag för sina kunder.

Användaren kan dessutom se intäkterna i detalj för var enskild medarbetare samt hur effektivt arbetstiden används, flytta arbetsorder mellan kollegor, se materialanvändande, jämföra varupriser och nyttja en mängd andra tjänster i applikationen.

Orderstyrning.se riktar sig främst till företag inom EL, VVS och bygg som ser fördelarna med att effektivisera sin administration med hjälp av digitala tjänster. Läs mer på www.orderstyrning.se

Idag är det nästan bara genom att arbeta mer effektivt som man kan optimera sin verksamhet
Tim Nöbbelin, marknadschef Orderstyrning.se
Företagets tjänsteportfölj och tillväxtpotential är mycket stark”.
Nenad Ranitovic, försäljningschef Orderstyrning.se